24 Mart 2011

!f İstanbul 2011

Şehir böyle keyifli oluyor işte. 30 yıldır bu keyfi yaşatıyorlar İstanbul'a ve Ankara'ya. Bu sene bu tattan mahrum olmam içten içe beni kederlendirse de "Film Ekimi'nde intikamımı alırım." diyorum. Fakat festival bu sene biraz buruk. Çünkü film izleyecek salon yok. Rüya kapalı, Emek kapalı; alışveriş merkezinde film festivali düzenlenmek zorunda kalınıyor. Pera müzesinin minicik salonunu bile takvime dahil. Elden gelen pek bir şey yok tabi.

Bu tür can sıkıcı mevzulardan sonra festival takvimini görmek refleksif bir tebessüm yaratıyor. Arasından bir tane film seçemeyen çıkmaz; bu kadar iddialı söylüyorum. En ağır filmlerden, popüler filmlere; bilim-kurgudan müzikal tadında filmlere...

Oldukça iyi bir liste bana kalırsa. Şehirde yaşamanın verdiği hazzı hissettiriyor adeta. Bu sebeplerden bu yılı kaçırdığım için üzülüyorum...


Film listesi ve takvim için: http://2011.ifistanbul.com/tr/Category

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder