11 Mart 2013

Danimarka'dan Amerika'ya...

Volbeat yeni single yayınlamış. Klipli. Eski havasından farklı biraz ama kötü değil. Daha yumuşak bir gitar soundu var bu sefer, pop-rock kıvamında. Şahsen ben sevdim. Başlangıçlarından uzaklaşmış olsalar da, bu sürpriz değil. Bir önceki albümlerinde bu değişiklik az biraz belliydi.

Volbeat son yıllarda beni en çok heyecanlandıran yegane grup belki de. İlk albümlerinden itibaren takip ediyorum. İlk duyduğum şarkıları enfes ötesi bir Dusty Springfield coverı idi. Ondan sonra aboneleri oldum. Daha sonra enfes bir Johnny Cash coverı geldi. Coverları o kadar kendilerindendi ki cover demeye bin şahit. 

İki sene kadar önce Live From Beyond Hell / Above Heaven albümleri geldi. Albümün outro parçası "Special Thanks" parçasıydı. "We thank you people" diyerek başlıyordu. Albümde ki diğer şarkılar gibi daha piyasaya uygun ve daha Amerikan'dı. Aslında böyle diye kızmanın bir anlamı yok. Müziklerini daha geniş bir alana yayıp, neler yapabildiklerini gösterdiler. Mark Greenway ile şahane bir düet vardı zira. Albümün çıkış parçaları onların alışıldık soundlarından yumuşaktı yine ama iş görüyordu. Şimdi de Nisan'da çıkacak yeni albümlerinden ilk singleları daha da yumuşak. Kendilerine Amerika'ya giriş biletleri hazırlamışlar. Orada daha da kalıcı olmak adına. Adamlar has kovboy ruhu taşıyorlar. İlk çıktıklarında onlara "Elvis Metal" denmesi de biraz bundan. 

Özetle ben bu parçayı sevdim. Bu parçanın referansıyla yeni albümü de beğeneceğimi söyleyebilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder