20 Haziran 2011

Iron Maiden İstanbul'daydı...

Ne yazayım ki şimdi? Konseri twitter ile takip ettim. Ayrıntı alabilmek için herkese reply attım. Küçükçiftlik Park'ta kapalı gişe olan şahane bir festival vardı bugün...

Bu kadar kötü rastgelmesi çok düşük bir olasılık olmalı. Iron Maiden'ı getirmek için koskoca yaz aylarında iki sınav arasını buldular. Mastodon, In Flames, Alice Cooper ve Slikpnot da cabası, ki hepsini ayrı severim. Özellikle Alice Cooper'ı izlemeyi ne kadar da çok istemişimdir. Ama gel gör ki kader bize karşı... Dün bir sınavdan çıkmışız haftaya bir sınava daha gireceğiz ve bugün Bruce Dickinson Küçükçiftlik Park'ta.

Orasının çok kötü bir konser mekanı olduğunu düşünüyorum kesinlikle ama Iron Maiden gidip konser veriyor orada. Demek ki sorun bende. Bugün orada harika bir atmosfer olduğunu biliyorum. Walking Eddie kesin olacaktı ama Big Eddie geldi mi bilmiyorum. Big Eddie uçağa sığmıyormuş gibi söylemler var ama 10 gün öncesine ait görüntülerde kocaman bir Big Eddie var. (8 Haziran // Iron Maiden "Big Eddie" - Hollanda) Bence gelmiştir, orada ki çılgınları iyice delirtmiştir. Şuan bu yazdıklarım yerine şunu söylediler, bunu çaldılar, sahneleri şöyleydi, şu parçada çıldırdık, gibi konseri anlatmak isterdim ama bende evde oturup Survivor izleyenlerdenim.

İçimde bu konuda bir burukluk var ama yaz daha bitmedi sonuçta. Benzer heyecanı yaratabilecek isimler mevcut.

Küçükçiftlik, Maiden'a oldukça yeterli gelmiş duyduğum kadarıyla ama çok sıkış tıkış olduğunu tahmin ediyorum. O mekana olan antipatimi yenmem gerekiyor anlaşılan...

Bu arada Survivor'da Taner elendi...

Gecenin ilk görüntülerinden

1 yorum:

  1. Şehir dolduran bir grubu 17 bin kişilik bi yere tıkmak (evet tıkmak) bence de saçmalığın önde gideni. Ama dediğin gibi onlar orada konser verdiyse belki de sorun bizde...

    YanıtlaSil