3 Aralık 2010

Hiçbir şey hakkında her şey !

Norah Jones ve Keith Richards'tan "Love Hurts" dinliyorum. O şarkıların tadı artık neredeyse hiç bir parçada yok. Tabii ki biraz makul olmak gerek. Çünkü ne bir "The Beatles" olur, ne "The Rolling Stones". Ne yeni bir John Lennon gelir, ne de bir Chuck Berry.
Bahsetmek istediğim daha farklı bir konu aslında. Cnbc-e harika dizilerin bu ülkede izlenebilmesi için her sene yeni diziler alır ve akışına koyar. Örnekleri çok; Dawson's Greek, Seinfeld, Six Feet Under, Ally McBiel, Buffy the Vampire Slayer vs. Eminim daha çok vardır. Şu an hali hazırda Mad Man, Breaking Bad, Dexter, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory ve Spartacus. Bu liste uzar gider ama sanırım sadece House'u kaçırdıklarını söyleyebilirim.
Benim için Jerry Seinfeld karakterinin çok farklı bir yeri var. Harika şaşkın bakışlar, hafif rahatsız edici ses... Eğer ki bir kaç bölüm Seinfeld izlemişseniz ne demek istediğimi anlarsınız. İşin içine George, Elaine ve Kramer'ı da alırsak, ama özellikle Kramer'ı, o zaman tadından yenmez bir komedi ziyafeti oluyor.
Seinfeld efsanesine en çok yaklaşabilen ise bana How I Met Your Mother'dır. Harika bir 5'li. Ted, Marshall, Lily, Robin ve Barney. Aslında hikaye Ted'in ağzından anlatılıyor ama azgın ve çapkın Barney bütün diziyi eğlenceli kılıyor diyebilirim. Ama harika esprileri var. Bir "Naked Man" bir daha asla gelmez bana göre. Kesinlikle eğlenmek için bire bir ama Seinfeld'le yanyana koyunca, benim terazide Seinfeld daha ağır basıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder