24 Aralık 2010

Av Mevsimi

6 yıllık bir hazırlık evresi, sonucunda merakla beklenen bir polisiye... Yavuz Turgul bütün hikayeyi 6 yılda kesinleştirmiş. Oyuncular özenle seçilmişler, belli. Filmi geçen gece ailecek izledik. Aylar öncesinden cast afişleri sergilenmeye başlamış ve herkesin merakını uyandırmıştı bu film. Ben farklı, ilginç ve vurucu sahneler bekliyordum. Dile kolay 6 yıllık büyük emek var. Ama maalesef aradığımı bulamadım. Başlarda Şener Şen çok gözüme battı. Kötü değildi, sadece garipsedim. Belki bir karakter hatası vardı ya da tamamen benden kaynaklanan bir durumdu. Çünkü giyimi kuşamı ve aksesuarları mülayim bir adama aitti bana göre, ama "Avcı" oldukça prensipli, dediğim dedik ve tam bir patron, saygı duyulan bir komiser. Çelişkili geldi bana. Bunun dışında bir sürü klişesi de cabası. Hollywood aksiyon filmleriyle çok fazla benzerliği vardı. Bir kaç sahnesi bana kalırsa tamamen aynıydı. Hatta her hafta yeni bölümü yayınlanan CSI serilerinin daha iyi, karmaşık ve yaratıcı hikayeleri olabilir diye düşünüyorum. Uzun lafın kısası normal bir polisiye filmi "Av Mevsimi".
Onu özel kılan; görüntü yönetmeni, mantıksal hiç bir hatası bulunmayan, kusursuz hikayesi ve tabi ki oyuncuları...
Filmin sonu neredeyse filmin ortasında bile tahmin edilebilirdi. Kısacası beni hayal kırıklığına uğrattı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder