20 Kasım 2010

Efes Pilsen Blues

Geçen senelerde tesadüfen youtube'da bir blues parçası dinlemiştim. Sahnedeki kara kuru adam kendinden geçmiş ama çok sağlam bir duruşla gitarı ağlatmakla kalmıyor; hem dişlerini göstererek gülüyor hem de deli gibi eğleniyordu. Öğrendim ki adı Bernard Allison'muş. Bu adam dinlenir BB King gibi olmasa da müziği kulağa çok hoş geliyor diye düşünmüştüm. Aradan biraz zaman geçti. Nadir çıkan dergi DeliKasap aldım ve dikkatle okumaya başladım. 2 sayfa ayırdıkları yazı dizisini okumaya başladım. Konu "Efes Pilsen Blues Festival"
Okudukça heyecanlandım. Harika konserler bir araya gelmiş ve ben sadece dergilere bakabiliyordum. Şu anda da durum değişmedi ama az kaldı :)
Eğer ki biraz gitar solosu dinlemek hoşunuza gidiyorsa, BB King dinleyip gülümsemişseniz bu olay kaçmaz kesinlikle...
Yapılmalıdır, yapılacaktır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder