6 Haziran 2011

Yaz "Caz"la Güzel

Yaz geldi orasını anladık, ama yazın gerçek yüzünü bu sene jazz ile yaşamayı istiyorum. Bu sebeptendir ki İstanbul Caz Festivali'ni iple çekiyorum. Jazzın özüne ait benzersiz büyüsünü İstanbul'un kendine has mistik havasında tatmanın zevkine varmak istiyorum. Kendimi bu fikre çok fazla alıştırdım. İKSV'den sürekli detaylı haberler geldikçe heyecanımın arttığını da söylersem yalan olmaz.

Hayal ediyorum da, İstiklal Caddesi'nde, Arkeoloji Müzesi'nde, Aya İrini'de ve bir sürü mistik mekanda soul&jazz dinlemek harika bir tecrübe olacak.

Eğer ki İstanbul yaşıyorsak sonuna kadar yaşamalıyız. Keyfine doyulamayan bu şehrin her kaldırımda yürümeden ölmek istemiyorum.
________________________________________________________________________

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder