24 Temmuz 2013

[Video] Yeni Takıntı: The Hives

02:00 AM
Balkonda oturmuş monoton internet zırvalarıyla vakit geçirirken The Vaccines'in yeni şarkısını dinliyorum. Şimdilik gayet normal. Gerçi Vaccines'in yeni şarkısı tam bir geçiş şarkısı olmuş. Kabuk değiştiriyorlar. Bence biraz hızlı oluyor bu değişim ama bakıcaz artık ne çıkacak. Şarkı bittiğinde youtube'un her zamanki önerileri geldi ekrana. Rastgele uzunca bir performans açtım ki hemen bitmesin ve ben değiştirmek zorunda kalmayayım. Geçen yaz Reading'de sahne alan bir grubun performansı: The Hives. İlk parçayla gönlümü çaldılar. Dinledikçe nasıl ıskaladığımı düşünüp durdum, kapılıp gittim adeta. Grup nedir, neyin nesidir bilmiyorum henüz. Şu an sadece dinliyorum. Yani taze kan mı yoksa benim çok geç farkettiğim güzel bir lezzet mi? Bilmiyorum daha. Ama her türlü yeni takıntım oluyor zat-ı halleri. Sahneleri bir harika ve şarkıları da çok eğlencelik. 

Bir başka performansı da burada. Dinleyin benimle aynı fikirde olacaksınız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder