21 Nisan 2011

One Love 2011

İşin içinde Anadolu Grubu ya da onlara bağlı şirketler varsa bilin ki o iş tam hakkı verilerek yapılır. Müzik kısmında ise şahane işler yapıyorlar. 9. defa düzenleniyor Efes Pilsen One Love Festival. Müzik bilincinin yanında tecrübede çok ağır basıyor artık. Hiçbir yaz bir öncekini aratmıyor aksine katlıyor.

Geçmiş senelerde kim vardı kim yoktu uzun uzun anlatmaya gerek yok. Ülkede ki diğer festivallerle kıyasladığımızda line-up 'ından tutun seyirci profiline kadar oldukça farklı bir olay One Love. Kendine özgü. Şu an için bu ülkede ona rakip olabilecek bir organizasyon yok, ben bilmiyorum en azından.


Duyurulalı iki gün geçti geçmedi. Bu yaz Santralistanbul'da Manic Street Preachers, Cake, Editors, Suede ve Nneka başta olmak üzere yine şahane bir atmosfer olacak. Şahsen benim Editors ve Cake'e içim gitti. Editors daha önce Rock'n Coke için de gelmişti ama o zamanlarda sivilcelerimiz yeni bitiyordu, gidip izleyememiştik, Dream tv imdadımıza yetişmişti. Bu defa da kanunlar engel oluyor! 24 yaş sınırı olan bir "gençlik" festivali bu. Mevzu buraya gelince Efes Pilsen'e ısrarı ve dirayeti için teşekkür etmek gerek. Efes Pilsen Blues'da umarım hiç bir zaman tökezlemez ve aksamadan devam eder.

Bu konu daha çok su götürür. Bu kanun yüzünden seyirciler oldukça yaşlanacak bana göre. Ben yine Dream tv yayınlar umudunu taşıyorum içimde. Umarım yayınlarlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder