29 Ocak 2011

Some Like It Hot*

D&Rlarda bazen harika nimetler olabiliyor. Neredeyse bütün Stenley Kubrick filmlerini bulabiliyorsunuz mesela. Haneke çok fazla bulunamasa da Tim Burton asla eksik olmaz. Ama geçtiğimiz perşembe o kadar harika bir koleksiyon gördüm ki, gözlerime inanamadım. Uzunca bir süre seyrettim onları. 20th Century Fox özel bir koleksiyonu piyasaya sürmüş. 10 adet muazzam Marilyn Monroe filmi yanyana dizilmişti. Hemen atılıp hepsini kucağıma alıp kasaya inmek istedim ama sadece 2 tanesiyle yetindim. Tabii şimdilik! Dün geceyi ve bu geceyi ona adıyorum. Keşke her sene özel olsa da bu naçizane "para fabrikaları" böyle işler yapsalar. Çok değil sadece 75 senede bir sanırım. Ama benim hayallerimi süsledi kesinlikle. Ne diyorduk, bu gece Marilyn Monroe, Tony Curtis ve Jack Lemmon ile birlikte olacağım. Hiç kimse bu mutluluğu bozamaz. Uykuda uzak şu sıralar. Bundan iyisi Şam'da kayısı, derim.
Ne güzel bir 75. yıl hediyesi...
(Cüneyt Özdemir, Metin Uca, Melih Gökçek ve Hugh Hefner tweetlerinin etkisinden kurtulurum belki.)



_________________________
(*) Bazıları Sıcak Sever

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder