29 Ocak 2011

Nerdeyiz, kimleyiz, neyiz?

Şimdi ortada bir sorun görüyorum. Yazmaya çalıştıklarım çok dağınık bir hale gelmiş. Ortalığı bir toparlamak lazım. Yazdığım her şey tamamen benden çıkıyor ve ilgilendiğim konular arasından. Ama bir karmaşıklık var sanki.
Bugün bir arkadaşım "moda blogu" lafı etti. İyi güzel, olması lazım. Kendi kendime düşündüm;"Benim ki ne lan?" Yaşam ve eğlence blogu? Yok daha neler! Öyle olması için çabalamadım da zaten, sadece hoşlandığım, yapmaktan izlemekten zevk aldığım konular hakkında ve anlatmak istediklerimi yazmaya çalıştım. Hoşlandığım ne varsa yazdım. Sinema, fotoğraf, müzik ve küçük küçük konular... Ama hepsine göz gezdirince sanki işe yaramaz bir sayfa yaratmışım gibi geldi. Umarım öyle değildir.
Şu sıralar aşık bir adam değilim ve kendimi duygulu, uzun cümleler yazmak için kasamıyorum. Zaten onların yeri diğer blog sayfam. Burayı tek düze bir hale sokmayı da istemiyorum. Bakalım neler yapabileceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder