9 Ağustos 2014

Drowners

İşte bazen böyle hazırlıksız yakalıyorlar insanı... Bir şekilde karşıma çıkınca bir dinleyeyim diyorum, nelerle karşılaşacağım diye. Çoğunlukla gitar tonlarının anlaşılmaz olduğu, düzensiz ritimsiz bir bateri ile sesi şarkıya uymayan bir vokal duyuyorum. Fakat bu sefer şanslıydım.

Genellikle İngiltere dolaylarından duymaya alışık olduğumuz bir sound ile Amerika'nın New York'undan çıkma bir grup: Drowners

İlk albümlerini geçtiğimiz yıl yayınlamışlar. Çok orijinal ve farklı bir halleri olmasa da, oturaklı ve kendini sevdiren bir soundları var. Bu şarkıların şimdiye kadar daha fazla ilgi çekmesini beklerdim aslında. Çokça dinleneni olan ve popüler olmuş birçok ekipten daha iyi iş çıkarıyorlar. Bu yıl çıkmış olan ilk LP'lerini çok sevdim. Özellikle yayınladıkları dört single ile beraber dokuz yeni şarkı barındırması çok hoşuma gitti. Ne yazık ki, bu pek sık göremediğimiz hareketlerden bir tanesi halini almaya başladı. Daha önce yayınlanmış singlerlar çok güzel olsa da LP'de bunların ardına sığınmamak gerek bence. Biraz daha dinleyeceğim belki söyleyecek bir iki kelime daha bulurum. Ama şarkılar akıyor cidden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder