5 Ağustos 2011

Yazdı ve Rahatladı ve Bıraktı

Bence bir insan müziği bırakamaz. Özellikle bir müzisyen asla bırakamaz. Sadece ara verebilir. Hayatını kazanmayı bir kenara bırakın; hayatını adadığı, sahiden bağlandığı bir işi birden kim kesip atabilir hayatından?

Teoman müziği bıraktığını duyurdu. Şaşırdım. Çünkü ben hep, müziğin Teoman'a rehabilitasyon hatta afyon etkisi yaptığını düşünürdüm. Hangisi daha iyi geliyorsa...

Sürekli sürekli dinlemem ama gerçekten Teoman'ı severim. Şarkılarının ruhu vardır, kendisinin karakteri vardır ve umursamazdır. Aynı zamanda bu ülkenin Rock Starıdır. Bu doğru; yarattığı etki, şarkılarının anında ezberlenmesi, her hareketinin sempatik durması bunu ispatlıyor sanki. Şimdiye kadar gerçekten çok değerli şarkılar yazdığı da bir gerçek. Popüler olanların dışında popüler olmadığı halde çok değerli şarkıları var. "Gökdelenler", "İnsanlar", on buçuk dakikalık "En Güzel Hikayem"...

Dokuz stüdyo albümü ve bir film yaptı. Filmi tam bir hayal kırıklığı oldu ama her albümün kendine has duruşu ve ortak ruhu vardı. Onu ilahlaştırmıyorum ama, bir kaç ay ya da yıl sonra yeni bir albümü gelmediğinde hayal kırıklığı yaşayan birçok insan olacak.

Ben şahsen bıraksın istemezdim. Ciddi bir boşluk var artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder