18 Nisan 2011

Nekropsi

"Yeni papa almanmış
Hem de bavyeralıymış
Babam bana dedi ki
Panzer gibi adammış"



İki tür müzik vardır. Biri herkesin seveceği türde rahatsız etmeyen müzik, diğeri ise tam olarak insanları rahatsız etsin diye yapılmış ve rahatsız insanlar tarafından dinlenen müzik. Nekropsi; delilikle dahilik arasındaki gibi çok ince olan ve bu türün arasında bulunan sınırda geziniyor. Müziklerini belki herkes beğenmez ama takdir eder ve rahatsız olmaz.

Hadi Nekropsi hakkında laflayalım:

Kendilerine has çok hoş ve ahenkli ritmleri vardır. Ama yaklaşık on yıldır müzik yapıyorlar ve neredeyse şansları hiç yanlarında olmadı diyebiliriz. Sürekli kadro değişikleri, çeşitli aksilikler vs. bir türlü albüm çıkaramamışlardı. Bir ara dağıldılar hatta, ama sonra bomba gibi geri döndüler. Geçen Temmuzda Caddebostan'da ki konserleri de şahane geçmiş, öyle duydum. Sahnede çeşitli maskaralıklar ve harika hareketler yapıyorlar. En mükemmeli karanlık sahneye yanan dört ambülle çıkmalarıdır. Bu hareket çok fazla konuşulmuştu. Bir de kadın kıyafetleriyle çıktıklarını duymuştum.

Sıradan değiller anlayacağınız. Bana göre bu toprakların medar-ı iftiharları onlar. Samimi söylüyorum, böyle işler beni hayata bağlıyor.

---------------------------------------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder