26 Şubat 2011

En İyi Erkek: Colin Firth

Filmi izlemeyi henüz bitirdim. Cumhurbaşkanımız izlediğinden korsan izlemekten hiç utanmadım. Kesinlikle filmi çok sevdim. Özellikle Colin Firth'i hayranlıkla izledim. Bütün filmi sürükleyip götürmüş desem hiç haksız sayılmam. Ama Lionel Logue rolünde Geoffrey Rush'ın çok iyi bir tercih olduğu da aşikar.

Ben tamamen Colin Firth'in oyunculuğuna takılmış vaziyetteyim. Helena Bonham Carter karaketeri gereği biraz arka planda kalmış. Bu da beni biraz üzdü tabi ama filmi izlerken kendinizi kaptırıveriyorsunuz. Çok fazla anlatmak istemiyorum çünkü eğer izlenirse güzel bu film. Ama sadece Colin Firth'in oyunculuğuna hayran hayran bakabilmek için bir daha izleyeceğim bu filmi. Pazar günü en iyi Erkek Oyuncu Adayım: Colin Firth (kesinlikle!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder